maanantai 1. kesäkuuta 2015

MAY

Heips! 

Nyt on taas menny vähän aikaa viime postauksesta nii tässä kerron et mitä mun toukokuuhun kuului :) Promin jälkeisenä viikonloppuna oli meijän pre-return orientation leiri, jossa oli kaikki mun alueen AFS vaihtarit. Oli ihan super kivaa vaiks se oliki semmost kunnon leirielämää :D Leirin jälkeen mentiin Evan ja sen host perheen kanss syömään sellaseen ravintolaan ku Fat Boy. Sen idea oli siis se että sä parkkeeraat ja sit sulle tuodaan ruokalista autoon, sit ku oot valmis tilamaa nii pitää laittaa ajovalot päälle nii tarjoilija tietää tulla ottamaan sun tilauksen. Sen jälkeen sun tilaus tuodaan sellasella auton ikkunaan kiinnitettävällä telineellä ja sit ruoka syödään autossa ja sit lähetään pois. Tän session aika ei oikeestaan liikuta ollenkaan :D Mentiin iitä sitten vielä Evan luo yöks ja sunnuntaina mentin Dinaran läksiäisiin :)











Seuraava viikko ja siitä lähtien on ollu tositosi lämmin! Täällä on ollu koko ajan sellasta 20-28 astetta!! Seuraava viikonloppu oli sitten Memorial Weekend, eli meillä oli maanantai vapaa. Perjantaina meijän koululla oli Talent Show jossa mä ja Eva esiinnyttiin! Me laulettiin Sunrise Svenuen Hollywood Hills mut muutettiin sanat vaan "Brunswick Maine" XD Oli kyl tosi hauskaa varsinki ennen sitä showta ku vaa hengattii kaikkien esiintyjien kanssa koululla :) Lauantaina menin mun kaverin Lornan kanssa eka keskustaan hetkeks ja sit mentii Lornalle yöks :) Katottiin myös euroviisuja hahah jes sain amerikkalaisen kattoman sitä xd Sunnuntaina mentiin sit yhelle rannalle istumaan hetkeks mikä oli tosi kiva vaiks rannalla oliki hiuka kylmempi. Sen jälkeen menin viel ulos parin kaverin kanssa :) Maanantaina mentiin kattomaan memorial day parade ja söin mun ekan lobster rollin ikinä! Oli kyl hyvää :)




Meijän musiikin opettaja :)


Nyt viime viikonloppuna oikeestaan vaan hengaltiin normaalisti. Sunnuntaina käytiin kyl viel vikaa kertaa shoppailemassa tuolla Maine Mall:ssa! Ei uskois et ois ollu vika kerta mut juu kyllä vaan oli... Mun perhe tulee tänne ens viikolla mun Graduationiin ja sit mennään yhdessä New Yorkiin! Sen matkan jälkeen mulla on yks viikko jäljellä ja sit palaan Suomeen. Uskomatonta mut totta... mut niihä se menee et "Time is flying when you're having fun".


Noora


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti